Promocijski izdelki so zelo pomemben element, ki vodi nove in tudi stare stranke k vam. Odpirajo vam nove priložnosti in skrbijo, da je vaša blagovna znamka vidna in izpostavljena v najboljši možni luči. Zato so promocijski izdelki, ki se uporabljajo na dnevni/tedenski rabi, zelo učinkovito reklamno sredstvo. In mednje seveda spadajo tudi dežniki. Dežniki s tiskom logotipa ali promocijskega slogana so primerni za promocijo prav vsake poslovne panoge. Zato izkoristite jesenske dneve in bolj kislo vreme za vašo reklamo s pomočjo dežnikov.
Anatomija dežnika je pomembna za promocijo
Dežnik ima osnovne sestavne dele, ki omogočajo njegovo funkcioniranje na različne načine.
- Prevleka / streha - običajno je narejena iz poliestra, ki je še dodatno tretiran s posebnimi premazi. Tako je omogočeno, da voda ne pronica skozi tkanino tudi med najhujšim nalivom, v vročem soncu pa vas ščiti pred sončnimi žarki. Napeta je prek reber in ima običajno več panelov.
- Osrednja opora - palica - Pri prvih dežnikih je bila izdelana iz trsa, bambusa ali drugih naravnih materialov. Sodobni dežniki pa imajo osrednji del iz kovine, lesa ali iz fiberglasa. Večina dežnikov ima kovinske palice, bodisi iz aluminija ali jekla. Zložljivi dežniki imajo palico iz več delov, ki zdrsnejo eden v drugega. Slabost tega materiala je, da sčasoma oksidira. Ampak ob pravilni uporabi vam bo dežnik služil kar lepo število let. Dežniki z osrednjo palico iz fiberglassa pa imajo drugo prednost. Ta material namreč ne oksidira, ni občutljiv na temperaturne spremembe in je tudi bolj odporen na morebitne sunke vetra in krivljenje. Gre za kompozit plastike in steklenih vlaken.
- Rebra - to je tisti del dežnika, ki daje strehi oporo in skrbi, da ima pravilno obliko. Del reber pri osrednji palici daje oporo strehi dežnika, zunanji deli pa skrbijo, da je streha ukrivljena in da voda lahko brez težav odteka. Na palico so pritrjena s posebnim mehanizmom, ki skrbi, da se nemoteno zložijo pri odpiranju in zapiranju dežnika. Konci reber dežnika so pokriti s konicami, ki so kovinske, plastične ali lesene, in so nalepljene ali všite na streho.
- Konica dežnika - lahko je plastična, kovinska, ali lesena. Pogosto pa sploh ni prisotna, zlasti pri zložljivih dežnikih.
- Zapiralni mehanizem - ta drsi po osrednji palici. Pri ročaju in blizu strehe so nastavki, ki mehanizem zaklenejo na miru, ter tako omogočajo odprto ali zaprto stanje dežnika. Mehanizem deluje različno, tako da imamo dežnike z avtomatskim odpiranjem, dežnike z avtomatskim odpiranjem in zapiranjem ter najbolj pogost tip dežnikov z ročnim odpiranjem.
- Ročaj - del dežnika, ki ga držimo v roki. Lahko je raven, zakrivljen, z gumbom za odpiranje… Pogosto imajo ergonomske zareze, ki omogočajo bolj udobno držanje v roki. Pogosto so tudi prevlečeni z mehko peno za še večje udobje.
- Trak za zapiranje - všit je na enega izmed panelov. Dežnik lahko zvijemo in s pomočjo traku tesno spnemo. Tako zagotovimo, da dežnik ne zaseda nepotrebnega prostora, hkrati pa preprečuje, da bi se razpel in ob neprevidnem ravnanju polomil.
Pravi dežnik s pravim logotipom - prava reklama za vas
Dežniki so zelo hvaležni glede dodelav in možnosti brandiranja. Površina za promocijsko sporočilo je namreč zelo velika. Izkušnje kažejo, da se stranke najpogosteje odločijo za tisk na en panel dežnika. Če ste kreativni, lahko tisk na dežnike izvedete na več panelov ter tako še povečate vidnost vašega logotipa. Če ima dežnik 8 panelov, logotip pa je natisnjen na štirih nasprotnih panelih, potem je le-ta viden z vseh strani. Najpogostejši je enobarvni sitotisk. Večbarvni tisk pa se rešuje z transfernim tiskom - preslikači. Priporočamo uporabo kontrastnih barv, ki še povečajo vidnost, na primer tisk v svetlejši barvi na temnejši dežnik in obratno. Izredno elegantno izgleda tudi tisk na dežnik v kovinskih, srebrnih odtenkih.
Če pa želite povsem unikaten dežnik, pa vam naša ekipa ponuja dežnik, ki ga potiskamo povsem po vaših željah. Celotno streho je možno potiskati s sublimacijskim tiskom v večbarvni tehniki. S takim promocijskim dežnikom prav posebne oblike bosta vaše podjetje in blagovna znamka zagotovo izstopala in bila opažena!
Izbira pravega modela dežnika
Ker je dežnik vsakodnevni predmet, ki je že dolgo časa z nami, je na voljo v številnih različicah. Če so vaše stranke v večini nežnejšega spola, potem se boste mogoče odločili za zložljive promocijske dežnike, ki se enostavno pospravijo v žensko torbico.
Običajni dežniki z zavitim ročajem so primerni kot reklama za številne panoge. Golf dežniki so popularni za promocijo športnih dejavnosti in klubov.
V ponudbi imamo tudi dežnike za otroke. Ti so primerni kot reklama za šole, vrtce, otroške dejavnosti… Najmlajši bodo veselo čofotali po dežju in reklamirali vašo dejavnost.
Če pa iščete bolj prestižen in eleganten dežnik, vam priporočamo kakšen večji promocijski dežnik v črni barvi ali pa celo nevihtni dežnik, ki je odporen na močnejše sunke vetra in nudi odlično zaščito.