Promocijske kape so eden izmed tistih izdelkov, ki je aktualen v vseh letnih časih. Nosijo jih otroci, najstniki in številni odrasli, moški in ženske. Promocijska kapa je reklamni izdelek za vse generacije! Poleti vas ščitijo pred soncem, pozimi pa dajejo občutek zaščite in topline. So zanimiv in učinkovit način promocije. Primerne so za podjetja, ki skrbijo za svojo podobo in skrbijo, da svojim strankam kot drobno pozornost podarijo uporaben promocijski izdelek.
Zgodovina “Baseball” kape
Prvotno so bile kape s šiltom mišljene kot zaščita pred soncem za igralce baseballa. Tako je kapa s šiltom, tako kot na primer t-majica ali “hoodie”, promocijski izdelek, ki ima korenine v ZDA. Baseball ekipe so imele na kapah svoj logo, in to je razlog, zakaj je to eden prvih promocijskih izdelkov. Običajno imajo kape šilt za zaščito pred soncem. Sestavljene so iz več delov, ki so sešiti skupaj, na vrhu kape pa so običajno speti z gumbom. Tako ločimo 5-delne in 6-delne kape. Za promocijo so najbolj popularne 6-delne kape, saj so zaradi svoje oblike najbolj idealne za tisk ali vezenje logotipa. Najprej so se zgledovale po klobukih in so bile na voljo v več velikostih. Kasneje so kapam dodali pašček za prilagajanje velikosti, kape pa so postale standardizirane na eno velikost.
Promocijsko sredstvo za številne panoge
Kot promocijsko sredstvo so kape s šiltom primerne za številne panoge. Lahko so del službene uniforme in tako del podobe podjetja. Najdemo jih lahko v številnih uniformiranih poklicih. Nosijo jih policisti in vojaki. Odlične so za promocijo na športnih dogodkih - za planinska društva, atletska društva, tabornike, skratka povsod, kjer lahko služijo kot zaščitno oblačilo in hkrati izdelek za promocijo. Kako pa je z dodelavo? Najbolj pogost način dodelave je vezenje. Vezenje na kape je lahko pozicionirano na stranski ali prednji del kape. Popularen način je tudi tisk na kape s transfernim tiskom, ki je lahko eno ali več barven. Vendar je vezenje bolj učinkovit način dodelave, saj imajo kape z vezenim logotipom in pravilno zasnovo trodimenzionalni izgled, to pa kapo z vezenjem naredi za premium promocijski izdelek z dodano vrednostjo. In zakaj je kapa z logotipom prvovrstno reklamno sredstvo? Nosimo jo na glavi. Ob pogovoru sogovornika gledamo v obraz ali oči. Kapa z logotipom zato zagotovo ne bo ostala neopažena.
Kako izbrati pravo kapo za vašo reklamo?
Kako torej izbrati pravo kapo in dodelavo, da bo prava za vašo blagovno znamko? Pripravili smo vam nekaj trikov, s katerimi bo vaša kapa vrhunski izdelek.
- Izberite pravi model kape - Imamo modele za vsak okus. Če želite bolj klasično promocijsko kapo, priporočamo katerega od 6-delnih modelov. Lahko si izberete t.i. ”Trucker cap” z mrežico za zračenje. Mogoče pa je za vašo dejavnost bolj primeren tip vojaška kapa.
- Izberite design - nekatere kape imajo že v svoji zasnovi nekatere elemente, ki ji dajejo dinamiko, kot na primer modeli z črtami v različnih barvnih odtenkih ali z robom šilda v različni barvi. Taki modeli so primerni za športne dogodke ali športne ekipe.
- Prava pozicija za vaš logotip - ob tem premislite, kaj želite s kapo povedati. Če je vaš namen dobro izpostaviti vašo znamko, potem izberite prednji del, in logo prikažite v več barvah in večji velikosti. Če pa želite, da je kapa poleg promocijskega izdelka še modni dodatek, pa priporočamo pozicijo ob strani. V tem primeru je boljša odločitev za dodelavo v eni barvi in manjše velikosti. V tem primeru tudi dobro premislite, kateri model kape izbrati.
- Poigrajte se z dodelavo - za diskreten izgled je pravi enobarvni tisk. Pravi logotip bo tudi v eni barvi izgledal odlično. Vezenje je standardna metoda za dodelavo. Naša ekipa vam pripravi predogled, kako bi vezen logo realistično izgledal na kapi. Posebna metoda pa je 3D vezenje logotipa, kjer je le-ta na izbranih delih izbočen in dobi pravi trodimenzionalni izgled.
Pri celotnem procesu izbire in dodelave kape vam naša ekipa z veseljem priskoči na pomoč, da boste našli pravo kapo za vas in vaše podjetje