Flaška,bidon, termoska - zagotovo jo imate in uporabljate dnevno. In zelo velika verjetnost je, da je na njej logo kakšne blagovne znamke ali podjetja. To dela promocijske stekleničke enega najbolj popularnih in zaželenih promocijskih izdelkov. Dejstvo je, da človek dalj časa preživi brez hrane kot brez vode. Naj bo to steklenička iz stekla, plastični bidon ali aluminijasta “flaška” za v hribe - to so eni izmed najbolj zaželenih izdelkov pri naših strankah.
Kupujete reklamne stekleničke? Imamo nekaj nasvetov, ki olajšajo izbiro
Vse večja ozaveščenost o pravilni hidraciji in o rednem pitju vode je povzročila, da je prodaja stekleničk poskočila. Glede na naše izkušnje bi promocijske izdelke za pitje pijače lahko razdelili na dve skupini - stekleničke za tiste bolj športno orientirane ter za bolj splošno, vsakodnevno rabo.
Stekleničke za športnike
Primerne so za promocijo zelo širokega nabora panog, povezanih z aktivnim življenjem: Pogosto se za njih odločajo razna športna društva in klubi, planinska društva, agencije, ki omogočajo preživljanje prostega časa v naravi, fitnes klubi in še bi lahko naštevali. Ko se odločate za nakup reklamnih bidonov ali podobnih stekleničk, je treba upoštevati nekaj dejstev:
- Biti morajo odporne na zunanje vplive - prenesti morajo vročino, dež, odlaganje na tla, pesek...
- Biti morajo trdne in se ne smejo tako razbiti ali poškodovati, saj so mišljene za večkratno uporabo
- Enostavne morajo biti za prenašanje - lepo se morajo prilegati v držalo za stekleničko na nahrbtniku, stojalo bidona ali pa imajo karabin, ki omogoča enostavno pripenjanje/prenašanje
- Glede na športno aktivnost je dobro premisliti, ali mora biti steklenička izolirana, da ohrani pijačo toplo ali hladno
- Dobro tesnenje - ker se steklenička med aktivnostjo premika, mora dobro tesniti, da ne pride do polivanja vsebine
Promocijske stekleničke za vsakdanjo rabo
V nasprotju s športnimi stekleničkami so tu zahteve precej manjše. Predvsem pri materialih. Ker se uporabljajo v pisarnah, doma, na krajših popotovanjih, njihova uporaba pa je zelo pogosta, je pomembno da se enostavno očistijo. Zelo popularne so zato “flaške” iz stekla ali iz umetne mase, zlasti stekleničke iz tritana, ki je zelo odporen na udarce, hkrati pa ne pušča okusa in ne izpušča nezaželenih snovi v vsebino. Važen pa je tudi izgled, tako da če ste naveličani “klasičnega” izgleda lahko najdete tudi stekleničke za pijačo drugačnih oblik, tudi bolj sodobnih, ekstravagantnih.
Zakaj se odločiti za promocijo s pomočjo stekleničk in bidonov?
- So trajni izdelek, ki ga uporabljamo dolgo časa. Zato ostane vaš logotip, natisnjen na steklenički, dolgo viden. Uporabnik ima z vašim podjetjem/znamko vsakodnevni stik in si jo zapomni, to pa je namen promocije.
- Zelo efektiven izdelek - poleg vsakodnevne uporabe imajo tudi veliko površino za tisk oz. drugi način dodelave, zaradi česa vaše promocijsko sporočilo še dodatno izstopa.
- Namenjene so točno določeni potrebi - pitju. Zato so nepogrešljive v vsakodnevnem življenju in poskrbijo, da ima natisnejno sporočilo še večji doseg
- Eko vidik promocisjkih stekleničk. Najbolj pogosto so uporabljene za pitje vode. Oseba, ki uporablja tako stekleničko, bo zato manj pogosto posegla po ustekleničeni vodi, ki je običajno pakirana v plastične steklenice za enkratno uporabo. Tako bo manj plastike končalo v smeteh in bo obremenitev okolja tudi manjša.
- Različni modeli, materiali in oblike omogočajo, da najdete stekleničko, ki bo primerna za vsakogar
Izbira promocijske stekleničke - bidona za vašo reklamo je zato vedno odlična odločitev. Ekipa Eurotrade vam nudi velik nabor bidonov in stekleničk ter ostalih izdelkov za prosti čas.